Pre-loader

Vores Historie

Sikke en rejse allerede...!

Vi startede THE NEW i begyndelsen af ​​2016 efter at have diskuteret fremtiden på en weekendtur. Vi stillede alle fordele og ulemper op imod hinanden på nye brand og begyndte at forene alle vores tanker og ideer. I slutningen af ​​weekenden var der ingen tvivl om, at dette var en fantastisk mulighed... 

Så vi opsagde vores jobs og kom i gang!

Til at begynde med var vores kontor en ydmyg og ganske ”hyggelig” kælder. Det tog ikke lang tid, før vi fik fremskridt, hvilket førte til, at vi flyttede ind på THE NEW´s hovedkontor midt i Jylland, hjertet af dansk mode. Kontoret favner en sjov, varm og dynamisk kultur, og vi er stolte af, at vores erfaring mellem os tilføjer op til 60 år inden for børnetøj. På grund af den allerede hurtige vækstrate forventes dette at stige hurtigt i fremtiden.

Vi føler os meget heldige, at så mange derude har valgt at slutte sig til os - kunder, leverandører, fashionista-forældre, deres børn og mange flere. At være økonomisk støttet af en stærk investor gør det muligt for os at udnytte endnu flere muligheder nu og i fremtiden! Denne rejse er kun lige begyndt...

Chris Petersen
Ejer og grundlægger af THE NEW

 

Udfylde et hul på markedet
Vi er det foretrukne, internationale mærke for fashionista-forældre og deres børn samt foretrukne leverandør for vores kunder.

Vi udfylder et hul i markedet ved at skabe overkommelige børnetøj inspireret af voksnes mode og vi opbygger stærke relationer til vores kunder. 

 

Garderoben, du ønsker var din egen
Børnemode - typisk defineret af stærke signaturfarver og barnlige udskrifter - varierer ofte markant fra de voksne. THE NEW er anderledes. Som det afspejles i vores navn, har vi forpligtet os til at bringe de nyeste modetrends fra de voksne ind i vores børns design.

Vores kollektioner afspejler alle dansk design med attitude og stil. Med en subtil palet af farver og unikke udskrifter og kantede udsagn, der er skåret i moderigtige, men funktionelle stilarter, opmuntrer THE NEW kollektioner børn til at finde deres egen stil væk fra det normale børnetøjsunivers. Altid med et glimt i øjet og et twist af humor.

Vi erkender naturligvis stadig behovet for, at børn er børn; Vi elsker piger i smukke kjoler, der klatrer i træer og drenge med åbne skjorter og flået jeans.

 

”Jeg forsøger i hver sæson at skabe en stærk sammenhæng mellem kollektionerne, så man kan matche på kryds og tværs. Jeg vil rigtig gerne at kollektionerne afspejler børns forskellighed: modige, vilde og stærke, men også forsigtige og klassiske. Så det er vigtigt for mig, at samme stykke tøj kan styles op eller ned, så det passer til hvert barn. Det gør mig glad og stolt, at se de mange forskellige børn, der bruger vores tøj. Tak til dem og tak til jer”.
Louise Paprika Clemmensen
Designchef THE NEW

#thenewshe #thenewhim

Vi fejrer forældre og deres børn i alderen 3-14 år, som er individuelle figurer og som elsker at lege og udforske. Velafbalanceret og uafhængig, men alligevel legende og fritid. Når de finder deres egen stil, er de inspireret af voksne mode, og de kan lide at udtrykke sig med unikke udskrifter og dristige eller sjove udsagn.

De er ikke perfekte, og de stræber ikke efter at være det. Vi henvender os til dem #thenewshe og #thenewhim og forsøger at finde balancen mellem de nyeste modetrends på den ene side og ufuldkommenhed på den anden - afgørende for børnene og også for vores kollektioner.

 

Vi har forskellige slags partnere lige fra butikker og key accounts til webshops og uafhængige.

Vores nyeste åbning er en InShop med premium stormagasinet Illum og andre vigtige partnere inkluderer Apranga i de baltiske lande og Bahne i Danmark.

 

Opbygge relationer
Hver dag kommer vi på arbejde, fordi vi vil gøre en forskel for vores kunder. Vi tror på, at meningsfulde partnerskaber får os begge til at lykkes.

Vi tager ansvar for vores ord og handlinger, vi går gennem samtalen og understreger en åben og ærlig kommunikation med respekt i begge ender.

 

Vores filosofi er, at hvis vi kan hjælpe vores kunder med at få succes, vil dette bringe succes overalt.

Det er derfor, vi blandt andet:                    
- tilbyder et højere point end markeds gennemsnittet
- pakker og distribuerer i enkelt polyposer
- accepterer ordrer på enkeltvarer
- indsamler og sender en levering frem for mange mindre.

 

Vores kollektioner
Vi designer og producerer 4 hovedkollektioner om året; Forår, højsommer, efterår og vinter. Hver kollektion har 85-120 stilarter, og The New She står for 60% af disse.

Vores ekspress styles supplerer hovedkollektionerne med de nyeste trends og kommercielle ønsker.

THE NEW klassikere er grundlæggende stilarter, som vi har på lager fra kollektion til kollektion.

 

”THE NEW er bare anderledes.

i den måde, de placerer sig på og i deres professionelle, men alligevel varme tilgang. Du kan mærke den dynamiske og gode energi, der gennemsyrer hele organisationen. Jeg er imponeret over dette unge firma, og jeg er begejstret for at være en del af deres rejse. ”

Deva Anandana
Leder af indkøb, børn
Bahne

 

Vi gør alt, hvad vi kan for at opbygge brandet THE NEW. Vores fokus er på sociale medier, Facebook og Instagram, hvor vi opbygger relationer, inspirerer og interagerer direkte med fashionista-forældrene (faktisk mest mødre).

Den bedste markedsføring føles ikke som om det er markedsføring, og det er en af ​​grundene til, at vi har startet en ambassadørklub med stor succes - ved hjælp af deres stemme og tilslutning til at nå ud til fashionista-mødrene.

Det kræver en samlet indsats for at opbygge et stærkt brand, og for vores bedste partnere udvikler vi en sæsonbestemt indhold værktøjskasse med THE NEW materiale, der skal bruges på vores partners sociale mediesider og / eller i butik. Vi sørger også for, at de løbende opdateres om vores nye stilarter og sæsonmæssige tip og trends.

opbygge et brand...

 

Det internationale marked
Vi er bredt repræsenteret i hele Nordeuropa, hovedsageligt gennem agenter. Vores produkter sælges i øjeblikket i mere end 10 lande, og vi ser selvfølgelig på at bringe dette nummer op inden for de næste par år fremover. Vi kalder vores tilgang til fokuseret udvidelse og sørger for, at det vi gør, vi gør det godt!

”Normalt tager det et stykke tid for nye mærker at trænge ind på vores marked, men vi opnåede øjeblikkelig succes med THE NEW. Det unikke design og de kommercielle priser gjorde det perfekte match til børnetøjsmarkedet i Holland. Og vi slog det med folkene bag mærket med det samme, så alt sammen er vi mere end glade! ”

Rick Mauriks
THE NEW agent, Holland

 

Ansvarlig forretning
Vores produkter er designet i Danmark, men produceres internationalt. Størstedelen af ​​vores tøj produceres i Tyrkiet - hvor vi finder en god kombination af høj kvalitet, nærhed og fleksible leveringstider.

Vi mener, at en virksomhed kan være rentabel såvel som at handle ansvarligt. Vi overholder den eksisterende lovgivning og sørger for, at vi løbende opdateres på dette felt. Vi sikrer, at kvaliteten af ​​vores tøj altid er 100% korrekt til børns brug.

Vi er meget specifikke og foretrækker at arbejde med kun få leverandører frem for mange. Dette muliggør strategiske partnerskaber, og vi besøger dem regelmæssigt for at inspicere deres produktionsfaciliteter og sikre, at de lever op til vores standarder.

WE CARE!

Vi bruger cookies for at sikre, at vi giver dig den bedste oplevelse på vores hjemmeside.

Pre-loader